INNOWACJE PEDAGOGICZNE 2023/2024
Zgodnie z definicją innowacja pedagogiczna, to każde nowatorskie rozwiązanie programowe, organizacyjne lub metodyczne, mające na celu poprawę jakości pracy Szkoły.
W naszej placówce w roku szkolnym 2023/2024 są realizowane następujące innowacje pedagogiczne:
INNOWACJE PEDAGOGICZNE 2022/2023
Temat innowacji | Nauczyciel prowadzący |
1. Jesteśmy EKO – logiczni." "W recyklingu jest zasada – wszystko na coś się przerabia”. Moduł III
Założeniem innowacji jest kształtowanie świadomości ekologicznej nie tylko uczniów, ale i całego środowiska lokalnego, prowadzenie zintegrowane działań w zakresie edukacji ekologicznej w Szkole z wykorzystaniem zasobów pracowni przyrodniczej a także zachęcanie i motywowanie uczniów do właściwych zachowań i podejmowania działań na rzecz środowiska przyrodniczego. Innowacja skierowana jest do uczniów klas IV-VIII |
mgr Zbigniew Bogusz |
2. Lapbookowa Nauka - Cztery Pory Roku". Głównym celem wprowadzonej innowacji jest :
|
mgr Monika Turska |
3. |
|
4. |
INNOWACJE 2021/2022
Temat innowacji | Nauczyciel prowadzący |
1. "Zobaczyć, zbadać, zapamiętać - poznawanie poprzez obserwacje Innowacja ta pozwoli pogłębić wiedzę dotyczącą funkcjonowania zjawisk zachodzących w przyrodzie. Celem innowacji jest obserwacja zjawisk i obiektów przyrodniczych, prowadzenie doświadczeń przez uczniów, zajęcia terenowe, gry i zabawy dydaktyczne, hodowla roślin. Innowacja skierowana jest do uczniów klasy V i VII. |
mgr Zbigniew Bogusz |
2. „Jesteśmy EKO – logiczni." Założeniem innowacji jest kształtowanie świadomości ekologicznej nie tylko uczniów, ale i całego środowiska lokalnego, prowadzenie zintegrowane działań w zakresie edukacji ekologicznej w Szkole z wykorzystaniem zasobów pracowni przyrodniczej a także zachęcanie i motywowanie uczniów do właściwych zachowań i podejmowania działań na rzecz środowiska przyrodniczego. Innowacja skierowana jest do uczniów klas IV-VIII |
mgr Zbigniew Bogusz |
3. ,,Mały europejczyk" Innowacja jest skierowana do uczniów klasy II. Celem programu jest uświadomienie uczniom ich tożsamości narodowej oraz przynależności do wspólnoty europejskiej, doskonalenie języka, poznanie kultury, zwyczajów dzieci mieszkających w różnych krajach na świecie i w Unii Europejskiej, szczególnie w krajach, gdzie językiem urzędowym jest język angielski. |
mgr Agnieszka Rząca - Bętkowska mgr Anna Siedlarz |
6 „Master of reading…” Chętni uczniowie klas II – VI zgłaszają swój udział w konkursie do nauczycieli uczących języka angielskiego. Przez okres trwania innowacji przygotowują teksty wyznaczone przez nauczyciela, oraz po przeczytaniu zostaje im przydzielona odpowiednia ilość punktów. Uczniowie z najwyższą ilością punktów otrzymują tytuł „Master of Reading”.
|
mgr Agnieszka Rząca - Bętkowska |
33-331 Stróże
Gródek 38