Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Gródku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej spgrodek.gminagrybow.pl.

 

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie mają napisów dla osób niesłyszących i Głuchych.
  • Alternatywa w postaci tekstu (nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst).
  • Kontrast dla treści niebędących tekstem (nie wszystkie pliki graficzne posiadają kontrast).
  • Dokumenty mogą być zapisane w PDF lub w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji.

 

Treści nieobjęte przepisami

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

 

Nadmierne koszty

Zapewnienie dostępności elementów wymienionych powyżej oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Pracujemy nad stopniowym usuwaniem barier.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejścia do głównych elementów strony za pomocą przycisku „TAB”.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zbigniew Bogusz - mejlowo zbyszekbogusz30@gmail.com lub telefonicznie 18 447 42 11.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

 

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszej placówki:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Siedziba Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Gródku znajduje się w budynku nr 338. Budynek Szkoły otoczony jest 4 wyznaczonymi parkingami (w tym wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych) oraz utwardzonymi placami manewrowymi, na których może być prowadzona akcja pożarowa. Wyznaczona jest droga przeciwpożarowa wokół budynku. Obok Szkoły znajduje się plac zabaw z brakiem dostępu dla osób z niepełnosprawnościami.

Budynek posiada 3 kondygnacje: podziemną, parter oraz piętro. Ponadto posiada 9 wyjść ewakuacyjnych na wypadek pożaru lub innego wydarzenia losowego.

Szkoła nie posiada barier architektonicznych - wszystkie wejścia są dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do każdego piętra, szerokie korytarze oraz odpowiednio przystosowane toalety. W budynku są oznaczenia w alfabecie Braille`a. Brak oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W Szkole nie ma pętli indukcyjnych.

Na terenie Szkoły jest zainstalowany monitoring wizyjny a informacji przy wejściu głównym udzielają wyznaczeni pracownicy obsługi. Wejście na teren Szkoły jest ogólnodostępne tylko w godzinach pracy placówki.

Ewakuacja

Szkoła ma możliwość ewakuacji według ogólnych zasad obowiązujących

w Szkole. Informacje o kierunkach i drogach ewakuacji występują w formie znaków ewakuacyjnych. Oznakowane jest również miejsce zbiórki na placu szkolnym. Wszyscy pracownicy Szkoły są przeszkoleni z procedur ewakuacji

z budynku.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Szkoła umożliwia kontakt telefoniczny oraz e - mailowy w godzinach pracy sekretariatu. Na parterze przy głównym wejściu do budynku znajduje się tablica informacyjna i oznaczenia w alfabecie Braille`a. Pracownicy obsługi są dostępni, aby udzielić wsparcia osobom potrzebującym pomocy w poruszaniu się po budynku.

Parter Szkoły jest dostosowany do obsługi petentów: Rodziców jak i uczniów z niepełnosprawnościami. W przypadku potrzeby kontaktu Rodzica z uczniem, nauczycielem, psychologiem lub pedagogiem, konkretna osoba po otrzymaniu informacji od Sekretarza Szkoły schodzi na parter budynku.

Szkoła nie posiada możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu oraz online.

Na terenie placówki obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt z wyjątkiem wstępu z psem asystującym oraz z psem przewodnikiem.

Data dodania: 2021-03-04 15:25:37
Data edycji: 2025-08-31 21:00:29
Ilość wyświetleń: 35223

Przedstawienia

Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej