1 „Ortografia moim przyjacielem Innowacja jest skierowana do uczniów klasy III, a jej głównym celem jest nauka przez zabawę. Główne założenia to: doskonalenie umiejętności poprawnej pisowni poprzez zabawę oraz korzystanie z różnych źródeł informacji (np. słowniki ortograficzne, komputer i gry dydaktyczne). Opanowanie przez uczniów umiejętności nawyku bezbłędnego pisania na poziomie elementarnym. |
mgr Anna Skrzypiec |
2. ,,Mały europejczyk" Innowacja jest skierowana do uczniów klasy II. Celem programu jest uświadomienie uczniom ich tożsamości narodowej oraz przynależności do wspólnoty europejskiej, doskonalenie języka, poznanie kultury, zwyczajów dzieci mieszkających w różnych krajach na świecie i w Unii Europejskiej, szczególnie w krajach, gdzie językiem urzędowym jest język angielski.
|
mgr Agnieszka Rząca - Bętkowska mgr Anna Siedlarz |
3. „Granie na czekanie, czekanie na granie...” Innowacja skierowana jest do uczniów klas V - VIII, której głównym celem jest rozbudzenie w uczniach chęci muzykowania indywidualnego i grupowego w zespole muzycznym. Proponowany program oparty jest głownie na grze akordowej oraz podstawach czytania nut.
|
mgr Zbigniew Bogusz |
4. „Na cały głos…” Innowacja skierowana jest do uczniów klas III - VIII, a jej głównym celem jest nauka śpiewu wielogłosowego, kształcenie słuchu harmonicznego oraz przygotowanie ucznia do uczestnictwa w życiu kulturalnym. |
mgr Zbigniew Bogusz |
5. „Master of reading…” Chętni uczniowie klas II – V zgłaszają swój udział w konkursie do nauczycieli uczących języka angielskiego. Przez okres trwania innowacji przygotowują teksty wyznaczone przez nauczyciela, oraz po przeczytaniu zostaje im przydzielona odpowiednia ilość punktów. Uczniowie z najwyższą ilością punktów otrzymują tytuł „Master of Reading”.
|
mgr Agnieszka Rząca - Bętkowska |
6. „ Ocalić od zapomnienia...” Uczniowie klasy VII i VIII kontynuują projekt edukacyjny
|
mgr Marta Rzemińska |
33-331 Stróże
Gródek 38