Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WYNIKI REKRUTACJI - Ponadnarodowa Mobilność Uczniów na zasadach programu POWER ...

Szanowi Rodzice, Drodzy Uczniowie naszej Szkoły...

 

PONIŻEJ LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO WYJAZDU DO GRECJI
W DNIACH OD 28.05.2023 R. DO 10.06.2023 R.

 

Informuję, iż Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Gródku pozyskała dofinasowanie na udział w projekcie nr 2021-1-PMU-4261 "Jedź na projekty! Będziesz wielki", który jest realizowany w ramach programu "Ponadnarodowa mobilność  uczniów" na zasadach programu POWER.

Głownym celem projektu jest rozwinięcie kompetencji językowych pozwalających na płynne posługiwanie się językiem obcym, rozwinięcie kompetencji kulturowych, zdobycie nowej wiedzy, doświadczeń i kompetencji oraz usamodzielnienie się uczniów.

"Uczniowie Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Gródku w międzynarodowej przygodzie" bedą mieli możliwość spędzenia dwóch tygodni w Grecji, podczas których nawiążą współpracę z uczniami ze Szkoły Partnerskiej Mpakogianni Private School w miejscowości Larisa.

 

W rekrutacji do w/w projektu mogą wziąć udział uczniowie klas VI - VIII.

 

Karty zgłoszeń należy złożyć w sekretariacie szkoły do 08.03.2023 r. do godz. 15:00. Lista "właściwa" wyłonionych kandydatów do udziału w projekcie będzie zawierać 24 uczniów, natomiast lista "rezerwowa" 10 uczniów. Wyniki rekrutacji zostaną podane do informacji 15.03.2023 r.

W czasie składania karty przez ucznia będzie składany przez nich podpis na Liście akceptacji regulaminu rekrutacji do projektu nr 2021-1-PMU-4261, pt. „ Jedź na projekty! Będziesz wielki”

 

Odwołania od decyzji komisji będzie można składać do 17.03.2023r. do godz. 15:00.

 

W załącznikach zamieszczono Regulamin rekrutacji uczniów do projektu oraz kartę zgłoszenia.

 

Uczniowie, którzy pomyślnie przejdą rekrutację do projektu, będą brać  udział  w obowiązkowych zajęciach przygotowawczych w wysokości 30 godzin dydaktycznych w tym: 16 godzin z j. angielskiego, 10 godzin zajęć pedagogiczno - kulturowych oraz 4 godziny zajęć z BHP.

 

Planowany wyjazd – 28.05.2023 r. – 10.06.2023 r. 

 

WYNIKI REKRUTACJI - OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO WYJAZDU 

 

1.  Krok Katarzyna
2.  Migacz Amelia
3.  Krok Kamila
4.  Krok Magdalena
5.  Niemiec Paweł
6.  Durlak Martyna
7.  Gryboś Krzysztof
8.  Gryboś Magdalena
9.  Smoła Ilona
10. Wolak Marta
11. Miarecka Maria
12. Radzik Karolna Zofia
13. Koperniak Julia
14. Szymańska Faustyna
15. Gryboś Kamil
16. Krok Dominika
17. Bąk Krystian
18. Miarecki Mikołaj
19. Radzik Karolina Maria
20. Broda Oliwia
21. Durlak Filip
22. Koperniak Anna
23. Durlak Krzysztof
24. Igielski Kacper

 

LISTA REZERWOWA:


25. Bernasiewicz Karolina
26. Bałuszyńska Sandra
27. Kłapacz Bartłomiej
28. Święs Angelika
29. Święs Anna

Małgorzata Fyda - Wiśniowska

Dyrektor Szkoły

Data dodania: 2023-03-15 10:46:47
Data edycji: 2023-03-15 14:48:19
Ilość wyświetleń: 726

Przedstawienia

Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej