Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

“Odkryj, doświadcz, inspiruj innych. Czyli od nauczyciela, który działa – do ucznia, który odkrywa.”

 

W dniach 22 - 24 sierpnia 2025 roku nauczyciel Zbigniew Bogusz uczestniczył w trzydniowych warsztatach zorganizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych oraz Ministerstwo Edukacji na Wydziale Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

 

Warsztaty pt. „Odkryj, doświadcz, inspiruj innych. Czyli od nauczyciela, który działa – do ucznia który odkrywa” miały na celu rozwijanie kompetencji dydaktycznych ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących oraz strategii sprzyjających budowaniu motywacji ucznia do samodzielnego działania i odkrywania wiedzy przyrodniczej.

 

Były to trzy intensywne dni pełne inspiracji – od warsztatów STEAM, przez doświadczenia chemiczne i obserwacje „przyrody w małej skali”, aż po zajęcia terenowe i wykorzystanie druku 3D w naukach przyrodniczych. Wszystko po to, aby podnosić jakość nauczania oraz inspirować uczniów do aktywności i twórczego podejścia do nauki.

 

 

"Wydarzenie jest organizowane przy wsparciu finansowym Ministerstwa  Edukacji Narodowej: Zadanie pn. „Odkryj, doświadcz, inspiruj innych. Czyli od nauczyciela, który działa – do ucznia.” jest finansowane ze środków Ministra Edukacji Narodowej w ramach programu pn. „Odkrywcy”, ustanowionego przez Ministra Edukacji komunikatem z dnia 31 marca 2025 roku, na podstawie umowy MEN/2025/DK/636."

 

 

 

Data dodania: 2025-08-26 18:28:11
Data edycji: 2025-08-26 22:58:56
Ilość wyświetleń: 24

Przedstawienia

Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej