poniżej zamieszczono nr konta bankowego, na który Rodzice uczniów korzystających z wyżywienia będą dokonywać wpłat.
Odbiorcą jest: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ARMII KRAJOWEJ W GRÓDKU
NUMER KONTA: 72 87970003 0000 0000 3405 0011
W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkoły, imię i nazwisko dziecka, klasę i miesiąc którego dotyczy wpłata.
Termin płatności za wyżywienie od 1 września br. obowiązywać będzie w dniach od 15 do 20 każdego miesiąca.
Ponieważ stołówka w naszej Szkole bedzie uruchomiona najprawdopodobniej w połowie przyszłego tygodnia, dopiero wtedy podane zostaną aktualne kwoty do zapłaty.
Odpisy należy zgłaszać pod numerem 18 447 42 11 lub mailowo na adres spgrodek@gminagrybow.pl do godz. 10:00 dnia poprzedzającego nieobecność ucznia w szkole.
O kwotach opłat bedziecie Państwo informowani, tak jak do tej pory - wiadomością na FB i Instagramie oraz przez wiadomości od Wychowawców poszczególnych klas. Odpisy będą uwzględniane w danym miesiącu, a informacje dotyczące odpisów będą Państwu przekazywane indywidualnie przez Panią Intendentkę.